روش های پرداخت

کاربران گرامی توجه داشته باشید هرگونه واریز وجه به حساب تاسیسات بانک، فقط با شماره حساب های زیر و به نام شرکت ” یکتا تدبیر برودت پارس ” معتبر می باشد.

———————————————————————
روش پرداخت بانک ملت   بانک ملت
(شعبه: بهار جنوبی   کد شعبه: ۱۲۶۸۱۰۶)
* شماره حساب جاری : ۸۹۲۰۷۷۶۹۵۴
* شماره کارت : ۲۶۳۸ ۴۸۶۲ ۳۳۷۳ ۶۱۰۴
* شماره شبا: IR230120000000008920776954

———————————————————————

روش پرداخت آنلاین تاسیسات بانک   بانک آینده

(شعبه: بهار   کدشعبه: ۶۲۰۳۴۲۲)

* شماره حساب جاری: ۱۰۰۷۳۲۱۴۹۰۰۸
* شماره کارت: ۷۳۱۴ ۱۰۰۲ ۱۴۷۰ ۶۳۶۲
* شماره شبا: IR930620000000100732149008

نحوه ی پرداخت وجه در وبسایت تاسیسات بانک به سه روش مختلف قابل انجام است. به این ترتیب با امکان انتخاب شیوه ی پرداخت و در نظر گرفتن شرایط، میتوانید نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید. هدف ما از این امر خدمت رسانی و فراهم کردن رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان می باشد.

پرداخت اینترنتی تاسیسات بانک پرداخت اینترنتی

شما کاربر گرامی می‌توانید در هنگام ثبت سفارش، از طریق “درگاه اینترنتی” هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش از طرف مجموعه تاسیسات بانک، برای شما ارسال خواهد شد. به این ترتیب سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال برای شما عزیزان می‏‌شود. ضمنا تمامی مراحل ثبت سفارش تا ارسال کالا به صورت مرحله ای به شما عزیزان به صورت پیامک اطلاع رسانی می گردد.

پرداخت در محل تاسیسات بانک پرداخت در محل

یکی دیگر از روش های پرداخت وجه در وبسایت تاسیسات بانک امکان پرداخت وجه در محل است. امکان انتخاب این شیوه تنها برای مناطق ۲۲ گانه تهران قابل انجام و الزاما نیازمند تاییدیه کارشناسان فروش مجموعه تاسیسات بانک می باشد. با انجام هماهنگی های لازم میتوانید مبلغ سفارش خود را هنگام تحویل کالا با کلیه کارت های بانکی از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کنید.

پرداخت کارت به کارت تاسیسات بانک پرداخت کارت به کارت

پرداخت وجه به صورت کارت به کارت توسط موبایل و اپلیکشن همراه کارت، از دیگر شیوه های پرداخت وجه در تاسیسات بانک می باشد. در صورت انتخاب این شیوه لازم است که قبل از هرگونه واریز وجه، به صورت تلفنی نسبت به استعلام قیمت روز محصول، همچنین موجودی کالای موردنظر اقدام نمایید. در صورت تایید کارشناسان فروش وبسایت تاسیسات بانک از طریق شماره شبا و شماره کارت های معتبر درج شده در سایت واریز وجه و فرایند خرید را تکمیل نمایید (ضمنا شماره شبا و شماره کارت در فاکتور فروش جهت پیگیری های لازم درج می گردد).

استرداد وجه تاسیسات بانک استرداد وجه و بازگشت وجه واریز شده تنها مطابق شرایط و ضوابط مرسوم قابل انجام است. در واقع روند استرداد وجه در وبسایت تاسیسات بانک طی شرایط زیر و با تاییدیه نهایی کارشناسان فروش صورت می پذیرد.

– چنانچه خریدار محترم وجه مشخصی را به منظور خرید کالا به شماره های معتبر درج شده در وبسایت واریز نماید، و به دلیل عدم موجودی کالا قادر به تامین محصول مورد نظر نباشیم طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت وجه واریزی بازگشت داده می شود.

–  اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد، در این صورت بدون آسیب دیدن کارتن و جعبه موضوع را به کارشناسان ما اطلاع داده و طی هماهنگی های لازم نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید و در این صورت میتوانید استرداد وجه درخواست نمایید.

* اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خریدهای انجام شده از تاسیسات بانک، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری مشاهده شود، تاسیسات بانک مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به همان حساب مبدا عودت خواهد داد.