مقالات سرمایشی

بهترین کولر آبی (ویدیو)

بهترین کولر آبی موجود در بازار

بهترین مارک کولر آبی در بازار

در این مقاله به معرفی بهترین کولر آبی موجود در بازار اشاره داریم. در واقع کولر آبی از اختراعات ایرانی است که از طریق فرایند تبخیر و ایجاد هوای خنک، دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. با استفاده از این تجهیزات میتوان تابستان هایی خنک و لذت بخش را تجربه کنید. بدون شک همه ی ما جعبه های فلزی آبی رنگ را در پشت بام ها دیده ایم. کولرهای آبی برای تبخیر آب و تبدیل آن به هوای خنک، لازم است که در فضای بیرونی ساختمان قرار گیرند.

در واقع به نوعی جریان هوای اطراف کولر آبی در راندمان آن بی تاثیر نیست. با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشورمان در حال حاضر در بسیاری از شهرها کولر آبی قابلیت خنک کردن هوای اتاق را دارد. بنابراین این تجهیزات همچنان محبوبیت خود را بین مصرف کننده های حفظ کرده است. در ادامه ی این مطلب مطالب کاربردی تری در خصوص این تجهیزات برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

تاسیسات بانک انواع مدل های کولر آبی را همراه با گارانتی معتبر عرضه می نماید. شما کاربر گرامی جهت مشاوره، خرید و قیمت روز این محصولات میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

معرفی بهترین کولر آبی در بازار

برای معرفی بهترین کولر آبی در بازار بهتر است به این نکته اشاره کنیم که ملاک برتری این محصول نسبت به محصولات مشابه چیست. در واقع یک کولر آبی باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اساس کار کولر آبی ها این است که با روشن شدن دستگاه فن دمنده ی آن شروع با دریافت انرژی الکتریکی شروع به چرخیدن می کند. آب ورودی به کولر آبی نیز از طریق لوله های تعبیه شده درون محفظه ی کولر آبی، روی پدهای پوشالی ریخته می شود. با چرخیدن فن بلوور آب روی پوشال ها تبخیر می شود و به هوایی خنک تبدیل می گردد.

بنابراین یک کولر آبی خوب لازم است چند ویژگی قابل ملاحظه داشته باشد. از قبیل کم مصرف بودن، میزان صدا و لرزش کم، دارا بودن بدنه ای مستحکم، برخورداری از الکتروموتور با قدرت، پوشال هایی مرغوب، قطعات داخلی با کیفیت از شاخصه های یک کولر آبی خوب به شمار می آیند. این کولر ها با موقعیت نصب های مختلفی تولید می شوند.

  • کولر آبی صنعتی
  • کولر آبی بالازن
  • کولر آبی روبه رو زن
  • کولر آبی پشت بامی
  • کولر آبی پرتابل
  • کولر آبی رومیزی

تنوع در مدل های کولر آبی انتخاب را راحتتر کرده که با توجه به کاربری و متراژ محیط موردنظر میتوان یکی از مدل های موجود را نصب و اجرا نمود. ظرفیت هوادهی کولر های آبی بر اساس CFM بیان می گردد. به طور معمول در ظرفیت های ۲۸۰۰ الی ۹۰۰۰ در مدل های خانگی، و در مدل های صنعتی با ظرفیت هایی حدود ۲۰۰۰۰ تولید و در بازار موجود می باشند. با توجه به کاربرد گسترده ای که این سری از سیستم های تهویه مطبوع دارند. شرکت های متعددی در خصوص ساخت کولر آبی در حال فعالیت هستند. در ادامه با مشاهده ویدیو بهترین کولر آبی میتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

video
play-sharp-fill

 

دیدگاهتان را بنویسید