مقالات گرمایشی

راهنمای خرید پکیج آریستون

راهنمای خرید پکیج آریستون

آریستون با تلفیق هنر و خلاقیت، یک محصول ایده آل و مدرن را در اختیار شما قرار داده است. با استفاده از محصولات آریستون میتوانید آسایش و راحتی را برای خانواده تان فراهم کنید. این گروه صنعتی ایتالیایی با سابقه ای درخشان در خصوص تولید و ساخت انواع سیستم های گرمایشی و نیز لوازم خانگی توانسته است محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت روانه بازار رقابت کند. از سری محصولات پرفروش و کاربردی آریستون میتوان به پکیج شوفاژ دیواری اشاره داشت. در ادامه با تاسیسات بانک جهت مشاهده ی ویدیو راهنمای خرید پکیج آریستون همراه باشید.

خرید پکیج آریستون

نکات طلایی برای خرید پکیج آریستون

آریستون برندی ایتالیایی است که در سال ۱۹۳۰ با هدف تولید ماشین آلات وزن کشی تاسیس شد و در همان سالهای ابتدایی به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا توانست جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص دهد. پس از گذشت سالها و افزایش اعتبار در بازار جهانی هر ساله با اضافه کردن محصولاتی کاربردی و مطابق نیاز مصرف کننده به یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی، سیستم های گرمایشی و لوازم شستشو تبدیل شد. اکنون این برند ایتالیایی به پرچمدار برندهای لوکس تبدیل شده است.

کمپانی آریستون با خلق ایده های نوآورانه توانسته است تجهیزات و لوازم خانگی با کیفیت و هوشمند تولید کند. در همین راستا به منظور گسترش فعالیت تجاری خود، در کشورهای مختلفی اقدام به فروش محصولات و همچنین ارائه خدمات نموده است. در بازار داخلی نیز شرکت های معتبری همچون نیکان نسبت به واردات و ضمانت این محصولات در حال فعالیت می باشند. از ویژگی های منحصر بفرد این محصول که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز نموده است. میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

  • دارای ظاهری لوکس و مدرن
  • بسیار کم مصرف و پربازده
  • برخورداری از تکنولوژی روز دنیا
  • گرید انرژی +++A
  • راندمان گرمایش ۳ ستاره

وبسایت فروشگاهی تاسیسات بانک انواع مدل های پکیج گرمایشی را همراه با گارانتی اصلی ارائه می نماید. با مراجعه به لینک پکیج میتوانید اطلاعات کاملی در خصوص این محصولات کسب نمایید.

 

video
play-sharp-fill

دیدگاهتان را بنویسید