مقالات گرمایشی

بهترین آبگرمکن دیواری در بازار (ویدیو)

بهترین آبگرمکن دیواری کدام است

در این مقاله به معرفی بهترین آبگرمکن دیواری در بازار ایران می پردازیم. با در اختیار داشتن اطلاعاتی مفید و جامع در خصوص این محصولات میتوانید خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. دسترسی به آبگرم جهت انجام کارهای روزمره از واجبات یک ساختمان به شمار می آید. مثلا فکر کنید زیر دوش هستید و آب سرد می شود. این اتفاق چقدر میتواند ناخوشایند و آزار دهنده باشد. بنابراین لازم است که دستگاهی با بازدهی مطلوب انتخاب و خریداری کنید. آبگرمکن ها از قدیمی ترین سیستم های تامین آبگرم هستند. این محصولات در چند دهه گذشته به ابتدایی ترین شکل ساخته شده که با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی این سیستم ها نیز دستخوش تغییرات شده، همانطور که امروزه شاهد هستید کاملا به صورت پیشرفته در بازار عرضه می شوند.در ادامه به معرفی بهترین برند آبگرمکن دیواری موجود در بازار می پردازیم. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

وبسایت تاسیسات بانک انواع مدل های آبگرمکن دیواری را در برندهای معتبر همراه با گارانتی اصلی ارائه می نماید. با مراجعه به این صفحه می توانید خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

معرفی بهترین آبگرمکن دیواری در بازار ایران

برای معرفی بهترین آبگرمکن دیواری در بازار بهتر است ابتدا نگاهی به نحوه ی عملکرد این محصولات داشته باشیم. آبگرمکن همانطور که از نامش پیداست وظیفه ی تامین آبگرم مصرفی را به عهده دارد. آبگرمکن ها در مدل های گازی، برقی، نفتی و خورشیدی تقسیم بندی می شوند، و در واقع تفاوت آنها در نوع تامین انرژی و سوخت مصرفی برای ایجاد شعله است. از نظر موقعیت نصب نیز به دو مدل دیواری و زمینی طراحی می شوند. با توجه به کم حجم بودن آبگرمکن دیواری باید به این نکته توجه داشت که در ساختمان های امروزی مدل های دیواری بیشترین کاربرد را دارند. اساس کار آبگرمکن به این صورت است که آب وردی به دستگاه با عبور از مبدل حرارتی که به طور مستقیم روی شعله قرار گرفته است، گرمای لازم را از حرارت شعله دریافت می کند. به این ترتیب آب داغ مورد نیاز را تامین می کند.

بهترین آبگرمکن دیواری در بازار

آبگرمکن دیواری در برندهای مختلفی ساخته و عرضه می شود. این آبگرمکن ها برخلاف مدل های ایستاده بدون مخزن هستند. به دلیل عدم برخورداری از مخزن ذخیره ی آبگرم، با باز شدن شیر آب و جریان آب سرد در مدار، شعله روشن شده و آب به صورت فوری و در همان لحظه گرم می شود. بنابراین با صرف کمترین میزان انرژی بیشترین بازدهی را خواهند داشت. از دیگر ویژگی های آبگرمکن دیواری کم حجم بودن آنهاست. به این ترتیب میتوان بدون محدودیت آن را در آشپزخانه نصب و اجرا نمود. یکی دیگر از نکات مهم که حین اجرای این محصولات باید به آن توجه داشت نصب دودکش مناسب است. چرا که با روشن شدن شعله دود و مواد حاصل از احتراق در محفظه ی دستگاه محبوس می شوند، که به کمک نصب دودکش خروج مواد حاصل از احتراق میسر می گردد.

مزایای استفاده از آبگرمکن

  • کم مصرف و پربازده
  • دوام و طول عمر بالا
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
  • برخورداری از وزن کم و ابعاد کوچک
  • کاهش مصرف انرژی
  • تامین آبگرم فوری

بهترین مارک های آبگرمکن دیواری

آبگرمکن های دیواری نسبت به مدل های ایستاده مصرف بیشتری دارند. در همین راستا در این ویدیو سعی داشتیم که برندهای معتبر و مطرح بازار را خدمت شما معرفی کنیم. در این لیست برندهای خارجی و داخلی معرفی شده اند. به طور مثال آبگرمکن بوتان از پرفروش ترین ها در بازار داخلی به شمار می آید. همچنین علاوه بر برندهای ایرانی، شرکت های خارجی معتبری در خصوص طراحی و ساخت این سیستم ها در حال فعالیت هستند. با مشاهده ی این ویدیو میتوانید انتخابی مطمئن و بهینه تجربه کنید.

video
play-sharp-fill

 

 

1 فکر در مورد “ بهترین آبگرمکن دیواری در بازار (ویدیو)

  1. ali گفت:

    خیلی مطالبتون مفید بود . ممون که اطلاع رسانی می کنید تاسیسات بانک آبگرمکن های خوبی رو معرفی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید