مقالات سرمایشی

بهترین داکت اسپلیت در بازار ایران (ویدیو)

بهترین داکت اسپلیت در بازار

برای معرفی بهترین داکت اسپلیت در بازار ایران بهتر است نگاهی به نحوه ی عملکرد و ویژگی های این سری از سیستم های تهویه مطبوع داشته باشیم. ساختمان های سرپوشیده صرفنظر از کاربری آنها نیاز به سیستم گرمایشی و سرمایشی دارند. در زمستان ها با وسایل گرمازا و در تابستان ها با وسایل سرمازا لازم است که درجه ی هوا را به حد مطلوب برسانیم. در همین راستا تجهیزات و لوازم مختلفی جهت رفع این نیاز طراحی و ساخته شده اند. اما هریک از این تجهیزات با توجه به طراحی و نوع ساختی که دارند، دارای عملکردی متفاوت می باشند. داکت اسپلیت یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین سیستم های تهویه مطبوع به شمار می آید. این دستگاه بواسطه ی عملکرد مطلوبی که دارد به یکی از پرفروش ترین تجهیزات در سالهای اخیر در بازار تاسیسات ساختمان تبدیل شده است.

بهترین داکت اسپلیت در بازار

معرفی بهترین داکت اسپلیت در بازار ایران

داکت اسپلیت ها از دو یونیت مجزا تشکیل شده اند. یونیت داخلی که به آن هواساز می گویند. درون سقف کاذب قرار می گیرد. این یونیت بواسطه ی لوله های مسی رابط به یونیت خارجی یا همان کندانسور متصل می شود. برای توزیع هوای ایجاد شده توسط داکت اسپلیت باید کانال کشی انجام شود. یکی از مزیت های داکت اسپلیت این است که به طور همزمان توانایی پوشش چندین اتاق را دارا می باشد. همچنین این دستگاه ها دارای کاربری دو منظوره هستند. به این معنی که قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش را دارند. به این ترتیب میتوان هم در فصل سرما و هم گرما از این دستگاه بهره مند شد. همین ویژگی ها موجب محبوبیت این دستگاه نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع شده است.

وبسایت تاسیسات بانک انواع داکت اسپلیت را در برندهای ایرانی و خارجی با بالاترین کیفیت ارائه می نماید، با مراجعه به این صفحه میتوانید از قیمت روز و نحوه ی خرید این محصولات مطلع گردید.

برق مصرفی داکت اسپلیت با توجه به ظرفیت آن به دو دسته ی تکفاز و سه فاز تقسیم بندی می شوند. بنابراین حین خرید این دستگاه لازم است که این نکته رو مورد توجه قرار دهید. عموما داکت های بالاتر از ۳۶ هزار بی تی یو بر ساعت نیاز به برق مصرفی سه فاز دارند. ظرفیت های پایین تر نیز که عمدتا در ساختمان های مسکونی و با متراژ کم مورد استفاده قرار می گیرند به برق تکفاز شهری نیاز دارند. نکته ی دیگر که باید برای خرید داکت اسپلیت در نظر داشت. اما مهمترین نکته برای خریدارن و طرفداران این دستگاه برند آن می باشد. در ادامه به معرفی بهترین داکت اسپلیت در بازار می پردازیم. در ادامه بهتر است با ذکر مواردی مزیت های داکت اسپلیت را برشماریم.

  • تامین هوای تازه
  • فیلتراسیون هوا
  • کاهش هزینه های خرید
  • مستقل شدن هر واحد
  • قابلیت نصب کویل آبگرم
  • سهولت در نصب و اجرا
  • کاهش اشغال فضای مفید
  • قابلیت تامین هوای گرم و سرد
  • کاهش هزینه های لوله کشی
  • بهره مندی از جدیدترین فناوری ها

بهترین داکت اسپلیت ایرانی

داکت اسپلیت در برندهای مختلفی تولید و عرضه می شود. شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت داکت اسپلیت در حال فعالیت هستند. برندهای ایرانی معتبری در بازار عرضه می شود، که همگی با رعایت استانداردهای بین المللی و کاملا مجهز به جدیدترین تکنولوژی های موجود تولید می شوند. به نوعی که با نمونه های مشابه کاملا قابل رقابت می باشند. از نکاتی که حین خرید داکت اسپلیت ایرانی باید به آن توجه داشت این است که از قیمت مناسب تری نسبت به مدل های خارجی در بازار به فروش می رسند. همچنین به دلیل تولید داخلی قطعات جانبی آنها نیز در دسترس می باشد. از برندهای موجود میتوان به داکت اسپلیت ایران رادیاتور اشاره داشت. با این حال برخی از افراد برندهای خارجی را به نمونه های داخلی ترجیح می دهند که در این ویدیو برندهای خارجی و داخلی موجود در بازار را خدمت شما عزیزان معرفی نموده ایم.

video
play-sharp-fill

 

دیدگاهتان را بنویسید