مقالات گرمایشی

نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور (ویدیو)

نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور

در این مطلب به نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور می پردازیم. پکیج های گرمایشی با تامین آبگرم، آسایش ساکنین را به بهترین شکل فراهم می کنند. همانطور که می دانید برای انجام بسیاری از کارهای روزمره از قبیل استحمام، شستشوی البسه، پخت و پز و از این قبیل کارها در طی روز به آبگرم نیاز داریم. همچنین در زمستان ها برای گرم کردن فضای داخلی ساختمان به یک وسیله ی گرمازا نیازمند هستیم. بنابراین چه بهتر وسیله ای انتخاب کنیم که به طور همزمان قابلیت تامین آبگرم مصرفی مورد نیاز مدارهای گرمایشی و مصرفی روزانه را داشته باشد. پکیج ها از سری سیستم های گرمایشی پرکاربرد هستند که در حال حاضر در اکثر ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزیت های قابل توجه این تجهیزات مستقل کردن واحدها از یکدیگر است.

نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

با توجه به همین امر استفاده از پکیج ها در حال رواج است. به طوریکه سالانه میلیون ها دستگاه توسط کمپانی های مختلف تولید و روانه ی بازار رقابت می شود. اما باید به این نکته توجه داشت که تمامی برندهای موجود از سطح کیفیت بالایی برخوردار نیستند. همین امر در بازدهی دستگاه، طول عمر و استهلاک آن تاثیر بسزایی دارد. ایران رادیاتور از قدیمی ترین تولید کننده های مطرح و پیشگام در عرصه تولید تجهیزات گرمایشی است. پکیج ایران رادیاتور جز برترین مدل های موجود در بازار است. در ادامه به نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور می پردازیم.

با مراجعه به صفحه ی پکیج گرمایشی میتوانید از دیگر برندهای مطرح و معتبر در وبسایت تاسیسات بانک دیدن فرمایید.

بررسی نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور

برای اطلاع از نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور بهتر است ابتدا در خصوص این تجهیزات اطلاعاتی در اختیار داشته باشید. پکیج های ایران رادیاتور در دو مدل دیواری و زمینی تولید و عرضه می شوند. مدل دیواری در ظرفیت های ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۲۰۰۰ کیلوکالری تولید و ساخته می شوند. مدل زمینی نیز در ظرفیت های ۳۶۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ کیلوکالری تولید و برای استفاده در متراژهای بالاتر از ۳۰۰ متر مورد استفاده قرار می گیرند. پکیج های ایران رادیاتور در دو مدل آنالوگ و دیجیتال موجود می باشند. میزان فشار، درجه حرارت آب، حالت زمستانه و تابستانه از مواردی است که حین راه اندازی پکیج باید به آن توجه داشت. در این ویدیو تمامی مراحل برای روشن کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور را به طور کامل شرح داده ایم. با دیدن این ویدیو آموزشی میتوانید در صورت خاموش شدن دستگاه براحتی میتوانید آن را روشن کنید.

video
play-sharp-fill

2 فکر در مورد “ نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید