مقالات گرمایشی

معرفی محصولات ایران رادیاتور (ویدیو)

معرفی محصولات ایران رادیاتور

معرفی محصولات ایران رادیاتور

در این مقاله به معرفی محصولات ایران رادیاتور می پردازیم. همانطور که میدانید هر بنا و سازه ی ساختمانی نیاز به تاسیسات و تجهیزات متعددی دارد. این تاسیسات میتواند شامل سیستم سرمایشی، گرمایشی، آبرسانی و از این قبیل موارد باشد. هر کدام از این تجهیزات به نوعی موجب تامین آسایش و رفاه ساکنین می شوند. بنابراین ابزار و وسایل متعددی طراحی و ساخته شده اند که هر یک ویژگی ها و کاربرد مختص به خود را دارد. در همین راستا شرکت ها و گروه های صنعتی متعددی سالانه میلیون ها دستگاه گرمایشی، سرمایشی، آبرسانی را تولید و روانه ی بازار رقابت می کنند. به نوعی که از هر دستگاه دهها برند مختلف در بازار به فروش می رسد.

وبسایت تاسیسات بانک پکیج ایران رادیاتور را با نازلترین قیمت در مدل دیواری و زمینی همراه با گارانتی اصلی ارائه می نماید. با مراجعه به این صفحه میتوانید خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

برخی از این کارخانه ها سابقه ای بیش از یک قرن نیز دارا می باشند. و یا برخی تولید کننده ها تنها چند سال از حضور آنها در عرصه تولید تاسیسات ساختمان می گذرد، اما در همان بدو ورود توانسته اند که جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهند. یکی از تولید کننده های مطرح و معتبر در این عرصه ایران رادیاتور است. بدون شک اسمی آشنا برای ایرانیان است که با آن خرس مهربان عمو یادگار و شعار پشتم گرمه برای همیشه خود را به نوعی جاودانه کرده است. در ادامه با نگاهی به تاریخچه ی این شرکت و معرفی محصولات ایران رادیاتور به شما کمک می کنیم که خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویدیو معرفی محصولات ایران رادیاتور

فعالیت شرکت ایران رادیاتور حدود ۴۰ سال پیش با هدف ارائه خدمت به هموطنان پایه گذاری شد. این کارخانه در ابتدای فعالیت و شروع به کار خود به طور اختصاصی در زمینه طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی از جمله رادیاتور و مشعل مشغول به کار بود. اکنون با گذشت بیش از ۴ دهه از فعالیت و حضور موفق در عرصه تولید و ساخت سیستم های گرمایشی به خوبی توانسته علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، محصولات ایران رادیاتور را به سایر کشورها نیز صادر کند. این کارخانه تا چند سال گذشته منحصرا سیستم ها و تجهیزات گرمایشی را در تعداد انبوه تولید و روانه ی بازار می کرد. در سال های اخیر با توجه به نیاز بازار همچنین اتکا به توانمندی و تخصص نیروهای خود سیستم های سرمایشی را نیز به سبد کالایی خود افزود.

در حال حاضر شرکت ایران رادیاتور با دارا بودن بیش از چند کارخانه و خط تولید کاملا اتوماتیک توانسته تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را با بالاترین سطح کیفیت تولید نماید. گروه صنعتی ایران رادیاتور با حفظ کیفیت همچنین بهینه سازی مصرف انرژی محصولاتی مدرن و همسو با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و روانه ی بازار رقابت می کند. تاسیسات بانک به عنوان نماینده ی فروش محصولات ایران رادیاتور، انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی این برند را با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. از محصولات ایران رادیاتور به موارد زیر میتوان اشاره داشت.

  • رادیاتور پنلی
  • رادیاتور آلومینیومی
  • حوله خشک کن
  • کولر گازی اسپلیت
  • داکت اسپلیت
  • مشعل گازی
  • مشعل گازوئیلی
video
play-sharp-fill

دیدگاهتان را بنویسید