مقالات سرمایشی

نحوه شستشوی فیلتر کولر گازی (ویدیو)

نحوه شستشوی کولر گازی

نحوه شستشوی فیلتر کولر گازی

نحوه شستشوی فیلتر کولر گازی به چه صورت است و چه اهمیتی دارد. یکی از متداول ترین روش های تامین هوای مطلوب استفاده از کولر گازی است. در همین راستا نگهداری صحیح از دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از قابلیت های منحصر بفرد اسپلیت ها بهره مندی از سیستم فیلتراسیون است. به همین منظور کولر گازی ها نیز همانند سایر سیستم ها به سرویس دوره ای نیازمند هستند. در ادامه به چگونگی شستن فیلتر کولر گازی اشاره داریم.

وبسایت تاسیسات بانک انواع مدل های کولر گازی را همراه با گارانتی اصلی ارائه می نماید. با مراجعه به لینک قیمت کولر گازی میتوانید اطلاعات جامعی در این خصوص کسب کنید.

نحوه شستشوی فیلتر کولر گازی

برای اطلاع از نحوه شستشوی فیلتر کولر گازی لازم است برخی نکات را مورد توجه قرار داد. محل قرار گیری فیلتر روی کویل یونیت داخلی اسپلیت است. لایه های فیلتر به نوعی روی اواپراتور قرار می گیرند، که آلاینده های موجود در هوا را جذب می کند. ذرات معلق بعد از عبور از لایه های فیلتر در آنجا به دام افتاده و به این ترتیب هوایی تمیز به سمت دریچه های خروجی منتقل می کنند. در این صورت هوایی تمیز و عاری از هرنوع آلودگی در محیط توزیع می گردد. بعد از مدت زمان کوتاهی فضای فیلتر پر شده و نیاز به تعویض و یا شستشو دارند. شرکت های تولید کننده به طور عمده از فیلترهایی استفاده می کنند که قابلیت شستشو داشته باشند. در شهرهای آلوده که میزان آلودگی هوا بالاست. در مدت زمان کوتاهی حجم فیلترها اشباع می شود. و نیاز به نظافت و شستشو دارند. عمل طی چند مرحله صورت می پذیرد.

در این ویدیو به ترتیب تمامی مراحل را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

video
play-sharp-fill

دیدگاهتان را بنویسید