مقالات سرمایشی

کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری (ویدیو)

کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری

کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری باید چه ویژگی داشته باشد. اگر شما هم در مناطق جنوبی کشور با آب و هوای گرم و خشک زندگی می کند. نسبت به سایر مناطق جغرافیایی کشورمان روزهای گرم بیشتری تجربه می کنید. گرمای داغ و طاقت فرسای تابستان می تواند آزاردهنده باشد. شهرهای جنوبی روزهایی با درجه حرارت بسیار بالا دارند. بنابراین سیستم های تهویه مطبوع از ضروریات واجب در این اقلیم آب و هوایی به شمار می آیند. استفاده از کولر گازی از متداول ترین روش های رایج برای ایجاد سرمایش به محیط محسوب می شود. در ادامه به نکات مهمی که حین خرید اسپلیت گرمسیری در نظر داشت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ویژگی های کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری

کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری لازم است که برخی ویژگی های منحصر بفرد داشته باشد. اولین اولویت برای انتخاب نوع کمپرسور دستگاه می باشد. کمپرسور در کولر گازی وظیفه ی متراکم سازی گاز درون محفظه را به عهده دارد. بنابراین میتوان گفت عمکلرد و تحمل دامنه ی دمایی کمپرسور بسیار حائز اهمیت است. اسپلیت گرمسیری عمدتا دارای کمپرسور پیستونی است. این مدل از کمپرسورها قابلیت عملکرد بسیار بالایی دارند. و به عنوان کمپرسور T3 نیز شناخته می شوند. نحوه ی عملکرد کمپرسور به این صورت است که همزمان با رفت و برگشت، عمل دهش و مکش را انجام می دهد. به این معنی که پیستون درون محفظه از طریق حرکت دواری و بوسیله ی میل لنگ درون آن عمل ذخیره سازی گاز مبرد را انجام می دهد.

وبسایت تاسیسات بانک انواع مدل های کولر گازی را همراه با گارانتی اصلی ارائه می نماید. با مراجعه به لینک کولر گازی گرمسیری میتوانید انتخابی هوشمندانه را تجربه کنید.

به طور گسترده کولر گازی هایی که کمپرسور آنها از نوع پیستونی T3 است، دارای گاز مبرد R22 هستند. این مدل از اسپلیت ها به دلیل دارا بودن این قابلیت ها به طور مخصوص در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار میگیرند. از دیگر مدل کمپرسور که در کولر گازی ها مورد استفاده قرار می گیرد از نوع روتاری و اسکرال است. اما باید در نظر داشت که این کمپرسورها در مناطق گرمسیری که اقلیم جغرافیایی گرم و خشک دارند کاربرد ندارد. و استفاده از این دستگاه مصرف برق بسیار بالایی دارد.

در ادامه با مشاهده ی ویدیو کولر گازی گرمسیری میتوانید اطلاعات کامل و جامعی در این خصوص کسب نمایید.

video
play-sharp-fill

دیدگاهتان را بنویسید