مقالات سرمایشی

داکت اسپلیت چیست (ویدیو)

داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می کند

داکت اسپلیت چیست یکی از سوالات رایج مصرف کننده ها در خصوص این سری سیستم های تهویه مطبوع نحوه عملکرد و کارایی داکت اسپلیت است. از ضرورت های هر سازه ی ساختمانی بهره مندی از یک سیستم تهویه مطبوع مدرن و متناسب با شرایط محیط است. در همین راستا شرکت های متعددی انواع مدل های تجهیزات و لوازم برودتی متنوعی را تولید و روانه بازار رقابت کرده اند. با این حال در بین تمامی آنها برخی از جمله داکت اسپلیت مزایای بیشماری دارند. بنابراین در حال حاضر بسیاری از انبوه سازان ترجیحا این دستگاه را در سازه های مسکونی، اداری و یا تجاری مورد استفاده قرار می دهند. در ادامه با تاسیسات بانک جهت مشاهده ویدیو آشنایی با نحوه ی عملکرد داکت اسپلیت همراه باشید.

وبسایت تاسیسات بانک انواع مدل های داکت اسپلیت را همراه با گارانتی اصلی ارائه می نماید. شما میتوانید با مراجعه به لینک داکت اسپلیت اطلاعات جامعی در خصوص این تجهیزات کسب نمایید.

داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می کند

اگر برای شما هم سوال شده که داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می کند در این مطلب با ما همراه باشید. داکت اسپلیت ها از دو یونیت مجزا تهیه شده اند. یونیت داخلی درون سقف کاذب قرار می گیرد. یونیت خارجی نیز در فضای باز و بیرون از ساختمان نصب و اجرا می شود. یونیت خارجی یا همان کندانسور وظیفه ی تامین هوای مورد نیاز دستگاه را دارد. و هوای ایجاد شده را به یونیت داخلی یا هواساز منتقل می کند. نحوه ی ارتباط این دو از طریق لوله های مسی است. زمانیکه دستگاه شروع به کار می کند، کمپرسور که درون کندانسور قرار گرفته است. با فشرده سازی گاز مبرد درون محفظه هوای خنک ایجاد می کند. هوای خنک از طریق لوله های مسی رابط به یونیت داخلی منتقل می شوند. با چرخیدن فن هوا به سمت دریچه های خروجی منتقل می شود.

قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید. بنابراین تنها با خرید یک دستگاه میتوان در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی نمایید. به منظور کاهش مصرف برق در حالت گرمایش از کویل مسی استفاده می شود. به این ترتیب دستگاه با اتصال به پکیج و یا سیستم مرکزی موتورخانه آبگرم مورد نیاز مدار را تامین می نماید. به این ترتیب بازدهی دستگاه حین گرمایش نیز به طور قابل توجهی افزایش می یابد. در ادامه با مشاهده ویدیو داکت اسپلیت چگونه کار می کند میتوانید اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص این تجهیزات کسب نمایید.

ویژگی های منحصر بفرد داکت اسپلیت

  • پربازده
  • قیمت اولیه مقرون به صرفه
  • امکان تامین هوای تازه
  • بهره مندی از فیلتراسیون قوی
video
play-sharp-fill

 

دیدگاهتان را بنویسید