مقالات سرمایشی

نحوه عملکرد فن کویل (ویدیو)

چگونگی عملکرد فن کویل

برای آگهی از نحوه عملکرد فن کویل با تاسیسات بانک همراه باشید. اگر شما هم برای سازه ی ساختمانی خود فن کویل را انتخاب نموده اید. با در اختیار داشتن اطلاعاتی جامع و کامل در خصوص این سری از تجهیزات تهویه مطبوع می توانید خریدی هوشمندانه تر را تجربه کنید. چرا که این سری از سیستم ها با موقعیت نصب های مختلف، همچنین ظرفیت هوادهی متنوعی طراحی و در بازار موجود می باشند.

ساختار و نحوه عملکرد فن کویل

وبسایت تاسیسات بانک انواع فن کویل را در برندهای مطرح و معتبر بازار، همراه با گارانتی اصلی تامین می نماید. شما کاربر گرامی میتوانید با مراجعه به لینک فن کویل و مشاهده ی انواع برندها میتوانید دستگاهی متناسب با نیاز با صرف کمترین هزینه انتخاب و خریداری نمایید.

فن کویل ها با موقعیت نصب دیواری، زمینی و سقفی تولید می شوند. مدل دیواری ظاهری دکوراتیو و شبیه پنل داخلی کولر گازی دارد. مدل زمینی نیز همانطور که میتوان حدس زد به صورت روکار و روی زمین قرار می گیرد. اما مدل سقفی که کمترین فضا را اشغال می کند، درون سقف قرار گرفته و هوا را به فضای اتاق هدایت می نماید.

video
play-sharp-fill

فن کویل ساختاری کاملا ساده دارد. این دستگاه از یک فن و کویل تشکیل شده است. آب به عنوان مبدل حرارتی درون کویل جریان دارد. فن نیز با دمیدن هوا روی کویل ها، جریان ایجاد شده توسط آب گرم و یا سرد را به دریچه های خروجی هدایت می کند. شاید برای شما هم سوال شده که منبع تغذیه آب فن کویل ها از چیست. این دستگاه آب سرد را از چیلر یا VRF، و آبگرم را از موتورخانه های مرکزی و یا پکیج گرمایشی دریافت می کند.

جنس کویل از لوله ی مسی تهیه شده است. به همین دلیل تبادل انرژی در کوتاهترین زمان و با بالاترین ضریب هدایتی صورت می پذیرد. به دلیل قابلیت سرمایشی و گرمایشی میتوان فن کویل را جایگزین سایر وسایل مشابه نمود. در همین راستا بسیاری از انبوه سازان این سیستم را ترجیح می دهند. با مشاهده ی ویدیو نحوه عملکرد فن کویل و اطلاع از ساختار، انواع و طرز کار این دستگاه میتوانید خریدی مقرون به صرفه را با تاسیسات بانک تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید