مقالات گرمایشی

علت خراب شدن پکیج دیواری (ویدیو)

علت خراب شدن پکیج دیواری

علت خراب شدن پکیج شوفاژ دیواری میتواند موارد و عوامل متعددی باشد. در این ویدیو قصد داریم عوامل خرابی پکیج و راهکارهایی طلایی برای جلوگیری از آن به شما همراهان همیشگی ارائه دهیم. پکیج شوفاژ دیواری به علت برخورداری از مزیت های متعدد در سالهای اخیر به یکی از محبوب ترین سیستم گرمایشی بین همگان تبدیل شده است. با استفاده از پکیج می توان به طور همزمان آبگرم مصرفی و آبگرم مدارهای گرمایش ساختمان را تامین نمود.

علت خراب شدن پکیج و روش های جلوگیری از آن

برای اطلاع از علت خراب شدن پکیج شوفاژ دیواری با ما همراه باشید. در ابتدای امر نگاه کوتاهی به ساختار پکیج و انواع آن داریم. پکیج ها در دو مدل دیواری و زمینی در ظرفیت های مختلف تولید و در بازار موجود می باشند. پکیج دیواری به علت برخورداری از مزیت های متعدد کاربرد بیشتری نسبت به مدل زمینی دارد.

وب سایت تاسیسات بانک انواع مدل های پکیج دیواری و زمینی را در برندهایی همچون سانیکا، ایران رادیاتور، ایمرگاس و دیگر مارک های ایرانی و خارجی معتبر بازار همراه با گارانتی اصلی و امکان فروش حضوری و آنلاین ارائه می نماید. در همین راستا شما می توانید با مراجعه به لینک پکیج خریدی هوشمندانه و متناسب با نیاز را تجربه نمایید.

همانطور که اشاره شد عوامل متعددی در خراب شدن پکیج دیواری نقش دارند. که با چند راهکار ساده و طلایی میتوان خراب شدن قطعات پکیج را به تعویق انداخت. اگر شما هم از پکیج شوفاژ دیواری به عنوان سیستم گرمایشی در ساختمان خود بهره می برد. با تاسیسات بانک همراه باشید.

video
play-sharp-fill

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید. با انجام و در نظر داشتن چند مورد میتوانید به خوبی از پکیج دیواری خود محافظت نمایید. مرسوم ترین و متداول ترین روش برای جلوگیری از خراب شدن پکیج استفاده از رسوب گیر است. که از انباشت و تجمع املاح آب روی قطعات داخلی دستگاه مانع بعمل می آورد.

مورد بعدی که باید به آن توجه داشت استفاده از صافی برگشت در مسیر برگشت آب رادیاتور ها به پکیج می باشد. زمانیکه رادیاتور گرمای آبگرم دورن مدار به محیط اطراف منتقل می کند. سرد شده و مجدد به مدار پکیج بازگردانده می شود. بنابراین بدیهی است طی این مسیر املاح و رسوب با خود به همراه داشته باشد. صافی برگشت که معمولا از جنس برنجی است. مانع از این امر می شود.

رادیاتور ها لازم است که به صورت دوره ای چک شوند. چرا که هوای موجود در آب برگشت موجب ایجاد خرابی در پکیج های دیواری می شود. راهکار بعدی که در ویدیو نیز به آن اشاره شد. در نظر گرفتن بهترین مسیر برای نصب دودکش و خروج مواد حاصل از احتراق است. بنابراین با در نظر داشتن این موارد میتوانید سالها از پکیج کارایی مطلوب را انتظار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید