مقالات گرمایشی

تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای (ویدیو)

تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای چیست

تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای در چیست. ممکن است حین خرید سیستم گرمایشی برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد. رادیاتور پنلی بهتر است یا پره ای. با تاسیسات بانک برای پاسخ به این سوال همراه باشید. رادیاتور شوفاژ از قدیمی ترین سیستم های گرمایش مرکزی محسوب می شود. این مدل از وسایل گرمازا بازدهی مطلوبی دارند. در همین راستا در سالهای اخیر به یکی از پرکاربردترین تجهیزات تبدیل شده است.

رادیاتور انواع مختلفی دارد. در جنس ها و ابعاد متنوعی تولید و در بازار عرضه می شوند. به طور عمده در مدل های پنلی، پره ای، شیشه ای، دکوراتیو تولید شده اند. که افراد با توجه به سبک دکوراسیون رادیاتور را انتخاب و خریداری می کنند. تنوع در مدل میتواند یک مزیت باشد. اما از جنبه دیگر به آن نگاه کنیم. میتواند برای مشتری کلافه کننده باشد. و انتخاب را دشوار کند. با مشاهده ی این ویدیو میتوانید دو مدل از رادیاتور ها مورد بررسی قرار دهید.

تفاوت رادیاتور پنلی یا پره ای

بررسی تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای

تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای در چیست. دو مدل از پرفروش ترین رادیاتور موجود در بازار به شمار می آیند. رادیاتور پنلی یا فولادی و آلومینیومی یا پره ای. دلیل محبوبیت این دو مدل شاید مقاومت بالا و ضریب حرارتی آن ها باشد. چرا که هم آلومینیوم و فولاد از قدرت انتقال حرارت بسیار مطلوبی بهره می برند.

فروشگاه اینترنتی تاسیسات بانک تمامی مدل های رادیاتور گرمایشی را در برندهای مطرح داخلی و خارجی بازار ارائه می نماید. شما می توانید با مراجعه به لینک رادیاتور نسبت به مشاهده این محصولات اقدام نمایید. به این ترتیب می توانید برند مدنظر خود را همراه با گارانتی اصلی و کمترین هزینه خریداری کنید.

رادیاتور پنلی بخریم یا پره ای

برای بررسی تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای به معرفی این دو مدل رادیاتور می پردازیم. رادیاتور پره ای همانطور که از نامش میتوان حدس زد. از کنار هم قرار گرفتن تعدادی پره ی آلومینیومی تهیه شده است. یکی از مزیت های منحصر بفرد رادیاتور پره ای قابلیت اضافه و یا کم کردن تعداد پره هاست. هر پره از رادیاتور آلومینیومی دارای ضریب حرارت مشخصی است. به این منظور که هر چقدر تعداد پره ها بیشتر میزان گرما بیشتر می شود. به دلیل ماهیت و نوع آلیاژ آن، دارای وزن کمی است.

بدنه ی داخلی رادیاتور ها از عایق مناسب استفاده شده است. که همین امر موجب شده که رادیاتور شوفاژ پره ای نیاز کمتری به هواگیری داشته باشد. از برندهای مطرح فعال در این زمینه میتوان به ایران رادیاتور، بوتان، آذربان، آنیت اشاره داشت. این محصولات عموما همراه با ۱۰ سال گارانتی عرضه می شوند. رادیاتور های پره ای وزن کمتری نسبت به مدل پنلی دارند. بنابراین در ساختمان هایی با دیوارهای پیش ساخته گزینه ی مناسب تری به شمار می آیند.

فرق رادیاتور پنلی و پره ای

کدام بهتر است رادیاتور پنلی یا پره ای 

از معایب رادیاتور پره ای میتوان به این نکته اشاره داشت که ممکن است حین نصب و جابه جایی احتما لب پر شدن و یا شکستگی آن بالاست. از نظر ظاهری میتوان گفت نمایی شیک و دکوراتیو دارند. در ساختمان های لوکس امروزی کاربرد گسترده ای دارند.

تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای میتواند موارد مختلفی باشد. ما در این ویدیو به نکات کلیدی و مهم آن اشاره داریم. رادیاتور پنلی نوعی دیگر از سیستم های گرمایشی است. به دلیل قدرت و ضریب حرارت دهی بسیار بالا در مناطق سردسیر بیشترین کاربرد را دارد. آلیاژ فولاد به نوعی است که به خوبی قادر به انتقال حرارت می باشد. ورق استفاده شده در ساخت بدنه عموما با ضخامت ۱/۲ میلیمتر است.

رادیاتور های پنلی در برندهای ایران رادیاتور، بوتان، ایران نوین، سپاهان، لورچ تولید و در بازار موجود می باشند. رادیاتور های فولادی در مدل های ۱،۲،۳ کنوکتور تولید می شوند. به دلیل افزایش کیفیت و مقاومت بدنه از پوشش نانوسرامیک استفاده می گردد. رادیاتورهای فولادی استحکام بالاتری نسبت به مدل های پره ای دارند.

با مشاهده ویدیو تفاوت رادیاتور پنلی و پره ای میتوانید خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. ما در فروشگاه آنلاین تاسیسات بانک با ارائه خدمات و مشاوره رایگان حس بهینه ی خرید را برای شما فراهم کرده ایم.

video
play-sharp-fill

دیدگاهتان را بنویسید