مقالات سرمایشی

روش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی (ویدیو)

روش استفاده از ریموت کنترل گازی

در این ویدیو به راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی اشاره داریم. کولر گازی اسپلیت از سری سیستم های تهویه مطبوع پرکاربرد به شمار می آیند. اغلب مدل های کولر گازی دارای قابلیت سرمایش و گرمایش می باشند. این ویژگی در اسپلیت ها به عنوان یک مزیت محسوب می شود. همین ویژگی کولر گازی را، به سیستمی محبوب بین همگان تبدیل کرده است.

اما شاید برای شما هم سوال شده که نحوه ی استفاده از کنترل اسپلیت ها به چه صورت است. در ادامه با مشاهده ی ویدیو و خواندن این مطلب با تاسیسات بانک همراه باشید.

روش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

روش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

روش استفاده از ریموت کنترل گازی یکی از دغدغه های افراد به شمار می آید. کنترل گازی ساختار پیچیده ای ندارد. صرفنظر از برند اسپلیت ها تمامی مدل های ریموت کولر گازی دکمه هایی با عملکرد مشابه دارند. بنابراین اگر اطلاعاتی در خصوص نحوه ی عملکرد و چگونگی استفاده از کنترل اسپلیت ها داشته باشید. میتوانید با فشردن هر دکمه دستگاه را روی عملکرد دلخواه تنظیم نمایید.

فروشگاه آنلاین تاسیسات بانک انواع مدل های کولر گازی برندهای داخلی و خارجی را عرضه می نماید. شما میتوانید با مراجعه به لینک خرید کولر گازی نسبت به مشاهده این محصولات اقدام نمایید.

کنترل کولر گازی وسیله ای است که دسترسی به تنظیمات دستگاه را راحتتر کرده است. همانطور که می دانید یونیت داخلی کولر گازی روی دیوار نصب می شود. فرض کنید میخواهید تنظیم مورد نظر را روی اسپلیت اعمال کنید. در صورت نداشتن ریموت کنترل کاری بسیار سخت و حتی میتوان گفت غیرممکن است. بنابراین سازنده های این سری از سیستم های تهویه مطبوع برای راحتری هرچه بیشتر کاربران هر دستگاه کولر گازی را همراه با ریموت کنترل عرضه می کنند. با پیشرفت تکنولوژی کولر های گازی نیز هر ساله دستخوش تغییرات اساسی شده اند. هرساله فناوری ها و کارکرد های متفاوتی به این سیستم ها افزوده می شود. هر چه یک دستگاه پیشرفته تر باشد راحتی و آسایش بیشتری برای مصرف کننده به همراه دارد.

قیمت ریموت کنترل کولر گازی

به طور عمده بسیاری از دکمه های بکار رفته در ریموت ها در تمامی مدل های کولر گازی یک کارایی دارند. با این تفاوت که هر برند از کولر گازی دارای کنترل مخصوص و ست شده با خود دستگاه می باشد. با این حال از سری مدل های مشابه میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

  • ریموت کنترل کولر گازی ال جی
  • ریموت کنترل کولر گازی جنرال
  • ریموت کنترل کولر گازی گری
  • ریموت کنترل کولر گازی هایسنس
  • ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ
  • ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور
  • ریموت کنترل کولر گازی وست پوینت

در ادامه با مشاهده ی ویدیو راهنمای استفاده از ریموت کنترل گازی می توانید. از این پس از تمامی آپشن های بکار رفته در کولر گازی میتوانید بهترین استفاده را داشته باشید.

video
play-sharp-fill

 

دیدگاهتان را بنویسید